loading...
دامپزشک اینترنتی
امیر علی پور بازدید : 33 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

 

آموزش های اولیه به سگ

بعد ازاینکه سگ با این درس تاحدی چطور شد به تدریج تمام لوازم جانبی سگ این درس ازقبیل کشیدن زنجیرویا فشاربا رابطه تسلط به گرده حیوان متروک زخرف گردد وبعد ازتمرین هان مکررملاحظه می شود که حیوان بمحض شنیدن کلمه بنشین بدون استعانت مربی خود بخود درجایش می نشنید. بایستی ازفحش دادن وخشونت وتنبیه کردن درموقع تعلیم کاملا بپرهیزید فقط با حوصله وبردباری ونوازش میتوان تعلیم را کاملا صحیح ارتكاب داد.

Image result for dog training"

برای آموزش موثر سگ تان، ركن است که یک طرح داشته باشید. شما به جمع آوری ذبح تجهیزات , تنظیم یک برنامه اندرزپذیر یادگیری درباره چگونگی یادگیری نیاز خواهید داشت.این چیزهایی است که نیاز دارید لغایت برنامه ی  خود برای تعلیم فرمان برداری را آغاز کنید.

اهمیت استفاده از تشویقی سگ

تعلیم سگ ملزومات فرط نیاز ندارد، اما چندین وسیله ی ساده باعث می شود این فرآیند راحت تر ثقیل موثر تر باشد. یک قلاده که برای كلب و گربه شما مناسب و راحت است گلچین برگزیدن کنید. سپس همت بگیرید که کدام افسارسگ برای تعلیم بهتر است. به عنوان مثال، قلاده متری (جمع شونده)، برای تعلیم سگ مناسب نیست. شما همچنین نیاز به خوراکی های تربیت یافته دارید که سگ از آن لذت ببرد و سریع بخورد قرین سریع تر پاداش بگیرد. خوراکی های خوبی در بازار چیز است.همچنین می توانید از چیزی که در خانه درست میکنید مانند مرغ پخته شده یا بوقلمون هم استفاده کنید. اگر نه هم که می توانید تشویقی سگ را از پت شاپ های معتبر تهیه کنید!

Image result for dog training"

قبل از ابتدا تعلیمات فرمان برداری سگ ، بهترین روش را برای وجود و غیر و سگ خود انتخاب کنید. سبک های تعلیم با یکدیگر متفاوت اند، اما اکثر مربیان بر این باورند که سگ ها با واکنش مثبت، مانند تحسین یا جایزه، بهتر عمل می کنند. یک تفاوت عمده بیم دادن به مخاطره افكندن تعلیم، که متعرض شدن عنوان آموزش کیکر شناخته می شود، شامل استفاده از نیروی مشروط ساغر باشد. کتاب ها و وب سایت ای آموزشی بسیار برای سگ وجود دارد که می توانید درمورد تکنیک های آموزشی ذكر بگیرید و تعیین کنید که بهترین و مناسب ترین روش برای سگ شما چیست. هنگام برنامه ریزی برای روش های آموزشی خود، اجتماعی شدن را فراموش نکنید.

آموزش جای دستشویی کردن

  1. یک برنامه سمین کنید. بر ردپا سن سگ، سطح فعالیت او و وعده های غذایی او.
  2. یک محل را دست گزین کنید. سگ بر اساس بوی بی درنگ جا، آنچه که از او انتظار می رود را انجام می دهد. چه شما یک توالت در داخل خانه برای او درست کنید، چه در فضای باز برای او یک مکان را مشخص کنید، او مدام متذكر شدن همان جا خواهد رفت.
  3. به او قلاده ببندید لغایت او را پویا تر کنید. می توانید سرپوش زمان بازی کردن قلاده او را تایید شدن عنوان جایزه، در آورید .
  4. برای کارهای مختلف اسم بگذارید. وقتی او چمباته شراب زند، کلمه ای را گذشتن کار ببرید که عارض دهنده این عمل باشد. مطمئن شوید که تمام خانواده شما برای بن دادن هر کاری از یک کلمه مشخص استفاده می کنند تا او گیج نشود. هنگامی که او ناصواب ]eb کارها را برگزاری می دهد او را تشویق کنید و به او پاداش بدهید.
  5. حبس کردن و معاینه صدر او. توله سگ ها دوست ندارند هزینه مورد سرواژه باب نزدیکی مدفوع خود زندگی کنند، به همین دلیل محبوس کردن آن ها می تواند یک مایه شیك برای درس دادن سریع به آن ها باشد. یک اتاق کوچک پاسخ راه حل خجول پرسش نمی دهد، او می تواند در یک عیب جویی مدفوع کند و درب گوشه دیگر بخوابد. اگر او در جای نابجا دستشویی کرد او را نیز جا حبس کنید. او باید برای مدت کوتاهی با اشتباه خود زندگی کند. به این ترتیب دفعه بعدی احتمالش کمتر است که این اشتباه را انجام دهد.
  6. مراقب علائم باشید. توله سگ ها ماضی از مدفوع کردن زمین را بو باده کشند و به طور دایره ای راه می روند. اگر او این کار را تهدید كردن داخل خانه انجام داد، او را بلند کنید، به مقصد برای این ترتیب این کار را متوقف می کند. او را به منطقه هلا که برای توالت تعیین کرده اید ببرید. وقتی که او در مکان صحیح دستشویی کرد، به او جایزه بدهید و تشویقش کنید.
  7. نشانه ها را پاک کنید. بویی که توله سگ شما را فریب می دهد تا مجدد به آن مکان برگردد و مدفوع کند را از درون ببرید.
  8. روزنامه را رول کنید. هنگامی که در برزن با مدفوع او مواجه شدید، نامدار شدن این معنی است که روی نیازهای او توجه نکرده اید. اگر شما واقعا احساس تغیر می کنید، به عقب نگاه نکنید. روزنامه را رول کرده و با دم به سر خود بزنید! و سعی کنید مرتبه مسافت کار خود را درست انجام دهید. صاحبان سگ ها هم درست مانند سگ خیر نیاز دارند نظیر درس های مهمی را خاطر بگیرند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 237
  • بازدید کلی : 308