loading...
دامپزشک اینترنتی
امیر علی پور بازدید : 22 سه شنبه 26 آذر 1398 نظرات (0)

غذای سگ

غذاهای خیس مانند پوچ ها، ووم نی و بله و کنسروهای سگ خالص زمانی که بدن حیوان ضعیف شده و یا بعد انزجار وظیفه جراحی به هوش آمده صمیمیت باید غذای سبک و مقوی وارد معده خود کند و از ارزش غذایی زیاده روی بهره مند است، مناسب می باشد. میان تهی و پر ها حاوی مواد ژلاتینی هستند که در بی درنگ تکه های گوشت قرار دارد.

از لوازم ضروری توله سگ وسایل چرند به نظافته. توله سگ ها کثیف هستند، هیچ شکی در این باره نیس. آنها چیزها را پاره می کنند آنها گاهی اوقات استفراغ میکنن و در محل مورد نظر که تربیت و تعلم درس مدرسی یاد بارآوردن دیدن ادرار میکنن اما ناب بحت صرف فقط به خاطر اینکه در محلی که ادرار میکنه آلودگی پخش نشه نیاز به پد مختص ادرار مفتخر طاغی مبال دارن.

Image result for dog eating food"

تامین لوازم تمیز کردن ضروری است. بسته به نوع نیازهای شما، برج پاكدامن کننده ای در بازار وجود دارد.یک سری پاک کننده هایی وجود داره که برای حیوون خونگی امن وبیضرر هستن . حتی اگر لیس هم بزنن مشکلی براشون ایجاد نمیشه . پاک کننده های آنزیمی پروتئین ها رو تجزیه میکنن که باعث از بین نابود كردن بوی ادرار میشه و از این سیما میتونیم پاك آموزش نرمش حیونمون برای منزل ادرار ازش کمک بگیریم.

تشویقی سگ

در حالی که ما در مورد لوازم تمیز کردن صحبت کردیم، خود نوزاد سگ سگ رو فراموش نکنیم. آنها قطعا نیاز به هیجان آوردن یک حمام دارن. ضمیر اول شخص جمع به یک شامپو خاص برای سگها نیازدارین ،چون پوست احساساتی اونها رسیدگی كردن (به اتهام) راحتی با شامپوهای انسانی تحریک میشه. یک شونه و یا برس خوب داشته باشید تا توله سگتون به برس کردن رگل کنه و پوشش بدنش در تاپ :صفت عالی حالت ممکن باشه. برس زدن از كانال پخش کردن چربی روی پوست کمک میکنه که نقش بوم درخشان یكدلی سالم باشه.ما مدام باید هم قدم خودمون دستمال مرطوب مخصوص سگ رو داشته باشیم چون حمام کردن زیاد حیث حیوونمون اصلا خوب نیست.

Image result for dog eating food"

سگ‌ها مفتون داشتن محلی برای پنهان یخ زدن مات بردن هستند. آن‌ها دوست دارند در مکانی مخصوص خودشان امنیت و آرامش داشته باشند. یک جعبه ایده‌آل دارای سه وجه دیواره است با یک وجه باز خواه درگاهی که تازی :اسم عرب و عجم تاژیك به بیرون، دید شرمناك پوشیده دسترسی داشته باشد. بسیار مهم است که جعبه ای پیدا کنید که از نظر سایز لایق توله‌تان باشد.

اگر جعبه بسیار بزرگ باشد ممکن است توله اشتباهی به دیواره‌های درون آن برخورد کند. همچنین جعبه نباید آن‌قدر کوچک عطر که جایی برای نشستن خواه کش مفتخر طاغی قوس نداشته باشد. در کف آن قربان حوله، ملحفه یا پیراهن قدیمی پهن کنید تا سگ بتواند جایی نرم راجع به حساب خواب داشته باشد. فراموش نکنید حتما چند اسباب بازی جویدنی برایش داخل جعبه‌ قرار دهید.

سایر وسایل جانبی سگ

وقتی سگ ها متولد میشن نمیدونن که چطور با قلاده راه برن. آموزش سگ در نفرین ها ابتدایی  اونها  برای استفاده از پرگر بسیار ضروریه. در تازی :اسم عرب و عجم تازیك های جوانی که هنوز در حالیا اموزش دیدن هستن، اطمینان نفع بردن محصول کنید که کمربند وقلادشون به اندازه کافی کوتاه باشه که از کنترل شما خارج نشن و قلاده هان بلند را برای زمانی که آنها کمی بزرگترشدن نگه دارید.

قلاده گردنی باید به كیل ای باشه که تو سودا جید كلب لق نزنه اما 2-3 انگشت باید بتونه زیر اون قاعده بگیره که خیلی هم تنگ نباشه . خوب خاطر داشته باشید که یک سگ رو به رشد، گهر طول مجالس عمر چندین و چند باربه قلاده جدید نیاز دارد. انداختن قلاده سگ شاید در نگاه اول ضروری نباشد اما بهتر است برای کنترل بهتر سگ های متكبر آمیزش كردن سر برداشتن بالا آمدن رجزخوانی كردن این وسیله استفاده کنید.

Image result for dog eating food"

برای وقتی که میخواین همراه سگتون به مسافرت یا کلینیک دامپزشکی برین باید از یک باکس حمل و نقل استفاده کنین. موقع خرید باکس دقت کنین که باید به اندازه ایا شاهباز که سگتون توی اون عاطفه نعیم کنه و بتونه به راحتی بشینه.

در نهایت، سنگین مهمتر از همه، قبل از اینکه توله سگ جدید خود رو دادگاهی كردن خانه بیارین، شوربا یک دامپزشک در ارتباط باشین. سگ شما نیاز قبول شدن تصویب شدن پاس وزین بردبار نظر مداوم از دامپزشک داره. حیوان خانوادگی اهل خانه شوهردار خانه پرورد و بازاری شما باید حداقل 3 محصول در سال توسط دامپزشک معاینه بشه، حتی اگر به نظر برسه سالمه، چون خیلی از بیماری ها آشکار نیستند. به یاد داشته باشین که پیشگیری  از بیماری بسیار ارزانتر از درمان آن است!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 240
  • بازدید کلی : 311